Hur blev det såhär?

Efter min dag på stan med Emma hann jag knappt innanför dörrn innan jag vände igen. Marcus ringde när han var påväg hem från jobbet och jag gick ner och mötte honom på parkeringen, sen åkte vi iväg till Varbergs bostad's bobutik. Så inom ett halvår har vi ett eget första handskontrakt! När vi skulle köra hem föreslog jag en tripp till IKEA. Och så blev det. Det är farligt att släppa in mig i en inredningsaffär såhär i juletider. Jag blir helt till mig, önskar jag hade obegränsat med pengar och fantiserar om mitt drömhem i klassiskt lantlig stil, sådär hemtrevligt och fint.


Men inget julpynt för vår del. Däremot en bunt doftljus,
värmeljusen går ju åt som smör under alla mörka kvällar.
Vi köpte även en klädhängare att hänga på sovrumsdörren.


Nä, nu ska jag och Mackis parkera oss i soffan. Vi har köpt hem glass åt mig, och chips&dipp åt honom. Och troligtvis blire Idol att se på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0