I mitt fönster

Morgon har ängats åt att pyssla lite här hemma, det mesta börjar komma på plats nu. Men jag går och stör mig på hur tomma fönsterna är, utan varken gardiner eller växter ser det så naket ut. Gradiner går inte att få på plats innan vi införskaffat oss gardinstänger, och det blir på IKEA till helgen eller möjligen nästa vecka, vi får se hur länge jag står ut... Däremot, växter orkar jag inte vänta längre på, så det ska jag och mammsen åka och köpa senare under dagen.


Krukorna står redan på plats, det enda som saknas är blommor
Jag är kär i våra vita blomkrukor, handgjorda ifrån Danmark,
vi har två par stora och dessa två i mindre modell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0