Måndag kl. 14:22

Nu har jag nyss kommit hem från mammsen som bjudit på lunch, tänkte det är lite trevliagre att käka tillsammans än var för sig, det är ju trots allt bara femton minuters promenad emellan oss nu! Det är annat än 60 mil!

Det blir mer och mer ordning här i lägenheten. Skulle dock behöva ta mig en sväng om med dammsugarn, och kanske röja upp i köket lite...

Om ett par timmar kommer Marcus hem från jobbet. Ska bli spännande att höra hur första dagen har gått! Sen i kväll kanske det blir en sväng till Gekås (om vi orkar) införskaffa ett par gardinstänger som jag upptäckte saknades.


Något säger mig att, om vi åker till Gekås kommer
vi åka därifrån med mer än ett par gardinstänger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0