Tidig fredagsmorgon

Det var stört omöjligt för mig att somna om imorse när Marcus gick iväg till jobbet, så istället drog jag med mig det varma duntäcket in till vardagsrummet och har nu placerat mig i soffan och ser på Vakna med the voice.

Ute är det fortfarande mörkt, och jag saknar sommaren gaaanska så mycket. Usch för mörker, kyla och regn/snöblask. Nu är det mindre än två månader kvar till Egypten (som är betalt och klart) och jag längtar jättemycket. Sol och bad i en vecka. Och framförallt, spana in pyramiderna -det blir grymt.

Men än är man kvar i lilla kalla landet lagom. Och idag är det fredag, Marcus slutar tidigt och sen drar vi ut till Almunge och föräldrarna Ahlström och hälsar på.

Men nu, en kopp te för min del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0