We got a rough start

Under våra två dagar vi vart i Varberg, har vi hunnit med första besöket på sjukhuset. I förrgår natt sov vi hemma hos min mamma (eftersom vi inte hade hunnit få ordning på sovrummet), och då lyckades Hadock välta ner en blomkruka på oss i sängen. Det visade sig att växen var giftig, så min stackars Marcus som sopade iordning blomkvistar och jord från sängen vaknade upp med ett svullet ansikte igår. Vi ringde runt sjukvårdsupplysning och giftcentralen, och på apoteket fick han salva och tabletter, så nu hoppas jag verkligen att det blir bra.   

Jag tycker så synd om min Marcus, här släpar jag honom tvärs över landet och så råkar han ut för något sånthär -första natten! Otur eller vadå!?!? Plus att han varit sjuk hela förra veckan, han hostar fortfarande men börjar bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0