14 åriga Josse på Lunarstorm

Av någon outgrundlig anledning fick jag för mig att logga in på Lunarstorm.

Haha, jag var bara fjuttiga 14 år gammal när jag blev medlem, och senaste inloggningen var 2007 men jag kom ihåg rätt användarnamn och lösenord...
Lunarstorm ersattes ganska fort av Bilddagboken, som har hängt med enda sedan dess. Jag klickar fortfarande in där dagligen, mer eller mindre aktivt...

På ett sätt är det jäkligt skoj att se bilder och tänka tillbaka på sitt liv fyra år bak i tiden, men samtidigt är det ju så himmla pinsamt och skämmigt!



Hur gärna jag än vill förneka det så är det väl bara att inse att jag
hade en liten "fjortis-period" (med tanke på den vänstra bilden!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0