A wake at night

Vissa kvällar är det stört omöjligt för mig att somna. Ibland kan jag vara jättetrött men huvudet vägrar att koppla av, men ibland kan det också vara så att jag helt enkelt inte kan somna. Så var det inatt! Jag var varken trött i kroppen eller huvudet, inga grusiga ögon, ingenting, jag kunde bara helt enkelt inte somna... Senast jag kollade på klockan var hon halv tre! (!?!?) Fast jag tycker mest synd om Marcus som då och då vaknar till av mina vändningar och vridningar.

Till slut somnade jag i alla fall, vet dock inte när. Det kändes som om jag bara slumrat till när Marcus pussade mig hejdå och gick till jobbet. Men men...

Vi får väl se när jag slocknar ikväll.

Kommentarer
Postat av: Mamman

Du längtade nog efter mig <3. Puss

2009-10-22 @ 10:36:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0