Då var det fredag igen

Vilket äckligt väder det är: grått, trist och regnet hänger i luften. Usch fy och blä.
Som tur är, så är det fredag. I vanliga fall slutar Marcus kl 13, men idag skulle han jobba över ett par timmar, så jag får klara mig själv under dagen.

Senare ikväll blir det utgång -faktiskt. Ja, jag tillägger "faktiskt"

(Innan jag träffade Marcus festade jag en del. Jag hade ju inte fyllt 18, och att försöka ta sig in på krogen kände inte jag va så lockande, istället var det mycket hemmafester eller häng på stan/stranden för min del.

Vad jag har förstått så var det en del festande för Marcus del också. Men när vi träffades så blev det aldrig av att vi gick på fest tillsammans. Visst, vi firade nyår 07/08 ihop och då var alkohol inblandat. Men annars var det inte så mycket mer.

Första gången vi festade tillsammans var när jag hade flyttat upp till Uppsala, då var vi ett gäng (bland annat min storasyster som va på beösk) som förfestade hemma hos oss och sen blev det krogen. Jag fick mitt livs värsta (med underdrift) snefylla. Och sen dess har vi inte festat ihop, inte på krogen iaf.)

Hm, blev en jäkla förklaring till det där "faktiskt"... Hade kanske räckt att säga något i stil med att det är sällan som jag och Marcus festar till det ihop.


Hur som helst, ikväll blir det utgång. Eller utgång och utgång, vi ska in till stan ihop med ett par kompisar och dricka lite öl på en pub. Det blir najs

Storasyster och Jag

party party


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0