Godmorgon onsdag

Vaknade av att Marcus klev innanför dörren med sin matlåda "Är det okej om jag äter här hemma, så slipper du vara så ensam?" Så jäkla underbar min man är!

Kunde inte fått en bättre start på dagen!


Nu sitter jag med frukosten (en yougurt, köttbullemacka och en kopp te) och bläddrar igenom lite kokböcker, idag har jag nämligen planerat in lite bak här hemma. Det lutar åt en sockerkaka av nåt slag, kan inte ens jag misslyckas med...
Förhoppningsvis.


Köttbullemackor är underskattade!

Kommentarer
Postat av: Mamman

Ni e´så gosiga, ni två. Är nästan så att jag blir avis, men jag har ju världens bästa Stefan.

Puss

2009-10-14 @ 10:44:59

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0