Good morning

Jag är den enda hemma som är vaken just nu, mamma och lillasyster sover fortfarande. Jag har redan vart ute med hunden, riktigt kallt ute idag!

Det va ett tag sen jag vaknade såhär tidigt. Har blivit alldeles för bortskämd med sovmorgon de senaste månaderna (Läs: sen studenten i juni) Hela sommaren gick jag utan sommarjobb och sen drog studierna igång i september, men sen hoppade jag av i början av oktober, och nu har jag gått i ett par veckor och gjort igenting. Kul första två tre dagarna, sen är det bara tråkigt till max.

Enformigt och meningslöst. Jag är trött på det nu. Jag vill ha ett jobb!
Jag vill göra någonting om dagarna, ha rutiner och vardag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0