Hemma med sjukt barn

Det har vart en jobbig natt hemma hos oss. Jag vaknade vid 3tiden av ett bultande nageltrång (att jag aldrig lär mig sluta bita/riva på naglarna) Jag lyckades somna om igen efter en 30-40 minuter. Men under tiden hade Marcus vaknat, och kunde inte somna om. När det var dags att åka till jobbet hade han svårt att andas och var helt tjock i halsen. Min stackars lilla bebis.

Jag har en kort föreläsning kl 13, och senare ikväll har jag tvättid, annars kommer all min tid gå till att passa upp på Marcus. Han hjälper ju alltid mig när jag är sjuk, och en särskild period varje månad... Än så länge har jag inte haft någon chans att gengälda honom, så nu tänker jag göra mitt bästa för att ta hand om honom. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0