På plats på västkusten

Efter 60mil biilresa är vi nu framme i Varberg hemma hos mamma. Vi har fått i oss lite lassange och nu sitter vi i soffan och kollar på Idol.

Jag tycker inte riktigt om att åka ner på så korta besök som över en helg bara, då ägnas ju mer än halva tiden åt att åka bil, och så ska man hinna med att träffa alla under en dag (lördagen). Därför ska jag kanske stannar kvar ett par dagar extra så att jag hinner med storasysters födelsedagsfirande. Har inte bestämt mig riktigt än, men troligtvis stannar jag och tar en sista minuten hem till Uppsala. (Vi fick nämligen hem ersättning ifrån SJ i from av resechekar på grund av vårt lila missöde i sommras, minns ni?

Underbara Varberg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0