Resten och veckan och helgen spenderas i Almunge

Igår när Marcus slutade jobbet kom han och hämtade mig och Hadock, och så åkte vi ut till Almunge. Vi ska nämligen vara husvakter under tiden som mamma & pappa Ahlström hälsar på släktingar på Gotland.

(Kan tillägga att jag inte tror att min inte-kunde-sova-inatt-grej har något att göra med att vi sov här i Almunge)

Jag har sagt det förrut, och jag säger det igen: Jag trivs att bo i hus -särskilt på landet. Det gör även Marcus, så det är ganska givet att vi själva kommer köpa/bygga och bo i villa i framtiden. Men det är ju några år kvar, så tills dess får vi nöja oss med att vara husvakten once in a while



I sommras va vi husvakter i ett par veckor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0