Slutet på denhär veckan

Innan vi åkte ut till Almunge tog vi en sväng in på IKEA och drömde oss bort bland alla finfina möbler. Något nytt blev det inte, förutom en glasskål för pasta.

Sen blev det som sagt Almunge för att fira svärfars fördelsedag. Det bjöds på utsökt middag (slottsstek, mycket mumsigt) och givetvis bjöds det på tårta. Kanske lite barnsligt, men jag menar, vad är ett födelsedagsfirande utan tårta...?

Nu är vi hemkommna och har placerat oss i soffan. Just nu Hål i väggen, alldeles strax blir det Parlamentet. Sen blir det Bourne Ultimatum, jag är inget direkt fan av dedär Bourne-filmerna men Marcus hade tänkt kolla. Jag kommer troligtvis bädda ner mig i sängen med en bra bok istället...

Mina älsklings pojkar!



Kommentarer
Postat av: lisa

blir det tårta?

2009-10-04 @ 22:54:08

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0