This day is soon over

En lugn dag idag. Körde in till lägenheten i stan och hämtade lite grejer och sen en sväng om Coop för lite matshopping. Ikväll har vi haft kompisar över på middag. Hör och häpna, vi åt grillat! Med all säkerhet år 2009 sista grillning. Fast egentligen, vem säger att man inte kan grilla mitt i oktober? Gott var det i alla fall.

Nu sitter grabbarna bänkade framför tv-spelet och jag funderar starkt på att hoppa i säng. Den sena gårdagen börjar ta ut sin rätt nu. Klockan passerar strax halv elva och jag längtar efter att få krypa ner i en varm säng och sussa.

Måste ju visa mitt livs första vimmelbild från gårdagen, alltid nåt!

Bröderna Andersson, Mackis och Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0