Tomten jag vill ha en riktigt jul

Pratade med mamma för ett par dagar sedan och hon berätta att hon har bestämt min och Marcus julklapp, vi ska "bara" få en och jag är jättenyfiken på vad det kan vara! Jag chansade på en miljon kronor, men det va fel..

Även om jag har vuxit upp med skilda föräldrar så tycker jag att julhelgen alltid har fungerat perfekt. Vi spenderade halva dagen hos vadera föräldrer, "bytet" skedde efter Kalle Anka. Om det var så att vi var hos mamma på kvällen ena året, så var vi hos pappa på kvällen följande år. En helt perfekt lösning enligt mig.

De senaste två åren har jag coh Marcus firat jul i Uppsala med familjen Ahlström, men i år blir det nere i Varberg. Det ska bli jättemysigt, "precis som förr". 


Kommentarer
Postat av: Mamman

Ni e "nästan" lika söta fortfarande..

2009-10-19 @ 15:34:14
Postat av: Elin

Elin gillart. denna julen blir det i alla fall inte öl och GH :O

2009-10-20 @ 09:56:21

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0