Befinner mig i Almunge

Det är lätt att det blir så tråkigt och ensamt hemma i lägenheten i stan, så igår packade vi tandborstarna och tog med oss katten ut till Almunge för ett par dagar. Det passar bra eftersom jag ändå är "ledig" idag. Ledig i den bemärkelse att jag inte har något obligatoriskt i skolan. Har dock ägnat förmiddagen åt att läsa igenom kursplaner, och analyserat hur dessa tar upp frågor kring hållbar utveckling... Inte allt för ointressant, men inte heller vidare givande.

Kan dessutom berätta att det går sådär mellan Hadock och alla hundar och katter här. Fräs och morrande mest, visseligen bara från Hadock. Men det är lika bra han vänjer sig, vi är ju här rätt ofta så det är bara att gilla läget kissen!

I brist på egna bilder på fam. Ahlströms dator,

så slänger jag upp en bild på en liten Hadcok.

Tänk att han var såhär liten när vi först träffade honom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0