Dagarna flyger iväg

Känns som att det var igår jag och Marcus åkte iväg till fam. Ahlströms stuga... Men tydligen har det gått en hel vecka, och nu är det fredag igen. Denhär helgen blir det mamma och pappa Ahlströms tur att åka till stugan, det gör mig och Marcus till husvakter i Almunge, vilket för övrigt ska bli jätteskönt. Det är alltid härligt att vara där, vare sig svärpäronen är hemma eller inte. Jag gillar känslan av att leva i hus -på landet. Cant wait tills jag och Marcus är vuxna och flyttar in i villa. Men det går nog fortare än man tror. Tiden går ju så fort mest hela tiden, så snart står man väl där med egen villa och allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0