Dagens middag

Idag bestämde jag mig för att överraska mannen med middag. Så jag drog fram min gamla hem & konsumentkunslkaps bok och bläddrade igenom recepten.

Betsämde mig för att testa på Herrgårds kyckling! Mumsfilibaba




Lägg kyckligfiléer i ungsfastform, salta och peppra.
Hacka skinka (jag körde på kalkon ist) och persilja


Blanda ner tillsammans med en burk creme fraiche
Lägg på blandningen på kycklingfiléerna, toppa med lite riven ost


Göra klyftpotatis, busenkelt, bara lite olivolja och salt.
Och så in med alltsammans i ugnen, 225grader i ca 20-30minuter                                                                        

Bon apetite!

Marcus gav mig betyget: Makalöst gott.
Det är ju ganska bra, visst?

Kommentarer
Postat av: Lisa

UNGSFAST FORM!!! ÅÅOOUHW

2009-10-01 @ 14:12:20

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0