En timma till godo

Insåg nyss att jag har en mycket lugnare dag än jag trodde. Istället för att gå 8:15-17:00, så är det bara 3timmar, 9:15-12:00. Alltså har jag nu en timma till godo nu på morgon kvisten. Det är ju alltid nåt :)

Anledningen till min förvirring på tiden beror på att det finns två scheman. Det ena schemat visar alltså 8:15, men upptäcte att det inte var min grupp, och det är ju konstigt eftersom jag är inloggad med mina personppgifter. Det andra schemat som är en "kalender" för alla grupper visar dock 9:15...

Hmm, får ta och kolla upp detdär. För det är ju bra knäppt att fel schema visas på min inloggning... För det är ju inte så att jag hamnat i fel grupp (?)


Aja, nu ska jag ta vara på min extra timma! Det blir förberedelser inför nästa seminarium, alltså leta fram litteratur och börja småläsa... Skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0