Helgmys

Husvaktandet går alldeles utmärkt. Efter frukosten hoppade vi in i bilen och åkte till Fjällnora, där vi gick promenad. Fint väder och fin natur, det hade vart perfekt om det inte vore för att både jag och Marcus känner oss helt tjocka i huvet. Antagligen är det årlig höst-förkylning på gång. Inte så skoj, men men...

På väg hem från fjällnora stannade vi vid ica och köpte med oss mat för kvällen. Det är nämligen så att jag och Marcus firar 21 månader i morgon! Eftersom vi var ifrån varandra på vår 20månaders dag (jag befann mig i varberg) måste vi ju ta igen det denhär månaden. Så med eller utan förkylning tänker vi fira.
Äta god mat, bada i bastutunnan, och mysa i soffan framför en film
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0