Ibland blir det fel...

Jag: Jag måste verkligen köpa en ny ringklocka till, ehm telefonen.
Marcus: Vah?
Vi båda knäcker oss och typ viker oss av skratt
Jag: Tss, det var bara för att jag sa "ring"
Marcus: Du är för söt
Jag: Jag tänkte hela tiden "mobilen, mobilen". Eller ehm, neej! Haha
Och vi knäcker oss båda igen!

Jo, jag behöver en ny ringklocka till cykeln! Här om dagen höll jag på att skrämma livet ur två tanter när jag skulle köra förbi dem och sa/ropade "pling pling", eftersom min plinga inte fungerar, och inte gjort på ett år... Så nu vore det kanske dags att införskaffa sig en ny plinga.


Kommentarer
Postat av: Marlene

Hahaha!!! fan vad bra, jag har inte heller ngn ringklocka men jag brukar säga ursäkta får jag komma förbi men jag ska nog börja skrika pling pling istället!!!!

2009-09-06 @ 14:03:17

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0