Kan stryka mixer från önskelistan

För ett tag sen pajade vår kanna/skål som kom hop med vårt stavmixer-set. Enda sedan dess, typ hela sommarn, har jag tjatat om att vi måste köpa en ny mixer, för jag menar, smoothies är ju bra gott. Så igår när vi låg och tänkte igenom vår önskelista till jul kom jag på att vi måste önska oss en mixer, en sekund senare kommer jag på att vi fick en matberedare utav mamma förra julen. Men eftersom vi har världens minsta kök, har den fått bo kvar i sin kartong -i garderoben... Pågrund av sitt gömnställe bland alla skor och kläder hade jag förträngt att den hade en mixer-effekt + stor kanna -perfekt för smoothies "tillagning" 



Stort eller litet kök, matberedarn får allt stå framme vilket som

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0