1a April 2010


Det är redan april. Det är sjuuukt vad tiden går! Galet.


Min student 5/6 -09
Känns som det var igår, men sanningen är att det gått snart 10 månader!


Idag hade jag sovmorgon, och det var välbehövt då det blev lite väl sent igår för att vara vardag, åtminståne för min del (läs: jag kom hem och kröp i säng runt 22:30 haha). Jag o Alexandra åkte hem till Cissi och tjötade strunt hela kvällen, sånt behövs ibland. Och idag kommer Lisa hem till Sverige en sväng, så ikväll vankas här "tacomiddag med plugg", härligt!

Men först blir det jobb för min del. Känner mig nästan utbränd efter tre dagar, hahaha! Nä, seriöst det är skitskoj att jobba. Att bara göra någonting, och äntligen tjäna lite egna pengar. Jag har städat denhär veckan, och ska troligtvis göra det nästa vecka också, har nämligen inte hört av något från Netto om schema o så vidare, och kan ju gärna inte gå och vänta på att dom ska höra av sig. Jag tar första bästa jobb jag får!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0