Danmakr 2010-04-24

PÅ TÅGET
Mackan och jag blev lite sena iväg till stationen, vi fick racerbike
genom stan, och kom i tid. Vi åt lite frukt-frukost på tåget.


Knäppa pojkar


PÅ BÅTEN

Härligt väder!


Flamsiga familjen
Mackan, Gubben, Elin, mamma, Jesper och Rasmus
(varje gång som jag skulle ta en gruppbild ropade
jag "familjen" sådär som sunes pappa gör, haha
)


Rasmus lekte Titanic


Jag och Mackan


FRAMME I HELSINGÖR



På promenad genom stan


UTESERVERING

Vårkänsla!


Rasmus blev itvingad en gammeldansk, usch och fy och blä.


Mackan och Mamma


"SHOPPING"



Vi hittade blindöl, med blindskrift och allt, hahah!


Jesper köpte Captain Morgan, och en cigarr


Gubben köpte också cigarr, fast modell störe!


MIDDAG PÅ PAKHUSET

Varje gång vi är i Helsingör käkar vi middag här, vi har alltid
varit nöjda både med maten och servicen. Men inte denna gång...

...vi fick vänta i typ en halvtimma bara på att få menyerna,
och sen dröjde det yttligare en timma innan maten kom


När maten väl kom smakade den som vanligt helt gudomligt gott,
men eftersom vi hade båt och tåg att passa fick vi slänga i oss maten


Grabbarna

Sen var det dags att säga hejdå och tacka Danmark för denna gång


Det är konstigt att man alltid lyckat få med sig öl efter en vända i Danmark, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0