Idag firar jag och Mackan 28 månader tillsammans

Jag och Mackan bestämde för länge sen att varje månad den 20:e skulle vi fira att vi fått ännu en månad tillsammans. Men grejen är bara den att vi alltid har glömt bort det, varje månad kommer vi ihåg det ett par dagar för sent.

Sådärför blev jag jätteglad att jag kom ihåg det idag! Idag är det 2 år och fyra månader sedan vi blev ett par. De senaste timmarna har jag gjort iordning en romantiskt middag för två. Nja, kanske inte så värst romantiskt, men käk blir det, haha! Dessutom har jag gjort mitt livs första toscakaka, för jag vet att det är en favorit hos Mackan. Ska bli spännande att se vad han tycker, och spännande om han kommer ihåg att det är den 20e idag!


Egentligen borde man fira varje dag i vårt förhållande.
Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0