Nytt jobb -igen

Förra veckan gick jag till Netto och frågade angående schema och tider osv. Jag har ju inte fått jobba nåt på länge nu... Och jag visste ju att jag bara var extraanställd, men kände ändå att jag ville ha nåt hum om när och hur mycket jag ska jobba, speciellt eftersom det börjar närma sig sommar och högsäsong i Varberg. Då får jag till svar att jag bara är extra typ om någon är sjuk... Och i sommar får jag jobba "åtminståne ett pass i veckan" What!? Kände mig rent ut sagt jävligt lurad, men vågar ju inte säga något, lite lagom feg och rätt så förvånad...

Har minst sagt varit irriterad över hela situationen, känslan av att det aldrig kan gå bra för mig, alltid ska det va nåt som strular. Men nu verkar allt ha löst sig. Fick erbjudande om sommarjobb inom vården, som jag givetvis tackade jag till! Kommer att börja redan i maj lite smått, och troligtvis kommer det finnas jobb för mig även efter sommarn. Kanon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0