Just the two of ous

Snart kommer Marcus hem från jobbet, och då ska vi laga mat, blir lassange idag, mums mums! Sen tänkte vi spendera eftermiddagen och kvällen ute med lite trädgårdsarbete, Marcus har fått hem en massa sten ifrån jobbet som vi ska göra fint med i rabatter och sådär.

Det känns som en evighet sen jag o Mackan hade en kväll bara vi två. Unden påsken blev det ju bara massa fest var och varannan dag, plus att jag hängde en hel del med tjejena. Och nog för att det var treligt (säger inget annat!) men det ska faktiskt bli riktigt mysigt och skönt att det blir "som vanligt" igen.

Kanske är vi ett riktigt pensionärs-par, jag och Mackan.
Men det trivs jag bra med!


Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0