Måste rusa

Idag är det fredag, och nu på morgonen och förmiddagen väntar några timmars arbete för min del. Marcus är fortfarande sjuk, eller han är på bättrings vägen men satnnar hemma idag för säkerhets skull, min lilla älskling...

Som sagt, fredag idag -och mamma & pappa Ahlström kommer ner över helgen! Det ska bli superroligt! Vi har lite planer, inte ehlt oväntat blir det gekås, haha. Dessutom ska vi på säsongsinvigning på Marcus jobb under lördagen, så då är det upp till bevis för honom. Och så har vi också tänkt hinna med en sväng ner till Träslövsläge och ha en Tretoppar-premiär

Men nä, nu får jag ta min bike och cykla iväg, nu äre städa trapphus som gällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0