Min jungfruresa gick bättre än Titanic's

Igår hade jag min jungfruresa, lånade mammas bil och skjutsade ner lillasyster till stan, och körde hem helt själv. Al by my self. Det var inte lika läskigt att köra själv, som jag hade förväntat mig att det skulle bli. Jag menar, hittintills har jag alltid haft Mackan eller någon körskolelärare i passagerarsätet, så visst kändes det lite ovant att faktiskt köra helt själv för första gången.

Men som sagt, klarade mig bra mycket bättre än Titanic. Men det måste varit ödet (!) för bara någon timma senare när mamma och gubben körde med bilen fick den tvärstopp, fel på kramremmen (vad det nu än är...) Kan bara säga att jag är jävligt glad att det inte hände mig !!!

Idag har jag sjutsat Mackan till jobbet, så att jag på så vis kan ha bilen hela dagen. Körde även mamma till jobbet (hennes bil fick helt enkelt stanna kvar på plats igår...) så vid det här laget är jag ju van vid att köra själv, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0