Monday of harmony

Idag har vart en lugn med endå händelserik dag. Vaknade med världens magont och kände mig febrig, somnade om och vaknade igen några timmar senare och då kände jag mig helt som vanligt, lite skumt detdär. Efter frukosten tog jag fram städutrustningen och gjorde en storstädning -vilket verkligen behövdes.

Efter allt städande ringer världens bästaste Alexandra och föreslår en prommenad. Självklart! Vill verkligen passa på att spendera så mycket tid som möjligt med den tjejen, det går ju aldrig att veta när man ser henne i sverige igen (Hon har fått jobb på Fritidsresor, och har precis kommit hem efter en kurs på Gran Canaria, och om en vecka åker hon till Italien och stannar där ett halvår)

Marcus kom hem från jobbet en snabbis och slängde i sig lite mat, innan det var dags för honom att åka iväg på jobb igen. Han jobbar igen fredagens jobb, eftersom han tagit ledit då, vi åker ju till Uppsala på torsdag -något som jag verkligen ser fram emot!

Under tiden som Marcus jobbar över, har jag åkt hem till mamma och sällskapar henne. Vi har precis druckit lite kaffe, och sitter nu vid varsin dator och är sådär äkligt sociala som man är i dagens i-länder...


Ja, mamma och jag är lite knäppa.
Skriver till varann på fejjan, när vi sitter brevid varann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0