ÖNSKELISTA


T I L L  B A D R U M M E T

Vårt badrum är ju inte det största, och inte det mest förvaringsrikaste.
Ett tvättställsunderskåp i serien Freden från IKEA inte vara helt fel, det
är lagom stort (eller rättare sagt litet) och skulle verkligen vara perfekt!

Lite nya handdukar och duschhandukar skulle inte heller vara helt fel.
Tror nog att det skulle bli jättefint med badrumstextilerna i en turkos färg.
Även en liten badrumsmatta i matchande färg skulle vara fint


K Ö K S T O L A R

Våra stolar vi har nu är sådär lagom vingliga och ostabila,
så ett gäng nya kökstolar är verkligen behövligt.
Några exempel från IKEA på vad för sorts stil vi är ute efter.



U T O M H U S M Ö B L E R

Jag har alltid tyckt om hängstolar, och tycker att det skulle passa perfekt
i vår trädgård. Ett måste är dock att den (eller dom, vill helst att ett par)
klarar av väta, därför är det nog smidigast med nån typ av nät-material.

Härliga sommarkvällar vill man ju gärna sitta ute och äta, och då är det ju till
sin fördel om man har utemöbler i form av bord och stolar att använda!
Just de möblerna som är på den nedre bilden är ifrån Jysk, och betsår av
bord, två stolar och en soffa, och det fallar mig helt i smaken!


Ö V E R K A S T  /  L A P P T Ä C K E

Ett fint och varmt överkast skulle göra sig hur bra som helst i vår säng
Jag gillar verkligen det blommiga och romantiska som är "inne" just nu, men
funderar på om jag rent av skulle tröttna efter ett tag. Är lite kluven där, fast
är helt säker på att jag vill ha ett lapptäcke iallafall, gärna med lite mönster.



Jag förstår ju att allt detta inte är billiga grejer, men jag fyller ju faktiskt 20 år, haha! Men jag tycker faktiskt alla ni som har planerat att ge en födelsedagspresent till mig, kan snacka ihop er, och kanske gå ihop om något. Om inte annat, så är ju pressentkort heller inte fel.

Annat (litte mindre gerjer) som står på önskelistan är bl.a

- Serveringsfat och skålar
- Converse, gärna i nån fin blå färg
- Dricksglas
- Tunikor/Klänningar/ Blusar i längre modell
- Vita pärlörhängen (STORA, fast inte fööör stora)
- Levis Twisted-jeans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0