Read a book

Har precis lagt mig till rätta i soffan, och tänkte försöka mig på att läsa en bok som jag fått låna av mamma. Jag är ju inte så mycket för att läsa, vet faktiskt inte alls varför, det bara är så. Men jag vill verkligen känna detdär lugnet av att kunna läsa en bok sida för sida, så jag ska göra ett försök.

Jag menar, tågresan till Uppsala tar ju ett par timmar, så det vore ju toppen om man kunde fördriva tiden genom lite läsning. Något säger mig nämligen att Marcus, min läsmal till pojkvän kommer att sitta med en bok största delen av tiden, och då är det inet så skoj för min del om inte jag har nåt att göra...

Så jag ska verkligen ge denhär boken ett ärligt försök (jag menar, det finns ju faktiskt böcker (läs: en bok, "Sommarsystrar" min absoluta favvo, jag har läst den varje sommar sen jag va 13-14) så helt hopplös är jag ju inte på dethär med böcker... Men för säkerhetens skull laddar jag min fina rosa iPod också, haha!



Någon som har läst? Mer än mamma då alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0