Today it's Monday

Det har vart en toppenhelg med mamma&pappa Ahlström, och nu är här genast lite tomt här hemma i torpet. Varken föräldrar eller hundar här längre.
Men det dröjer inte länge innan vi ses igen, i slutet av månaden åker jag och Marcus till Uppsala -det va ett bra tag sen vi var där sist, hela fyra månader har passerat (!!!???) Så det ska bli hur kul som helst att åka upp.

Änyvej. Jag har nyssens kommit hem från stan. Har kört min sista körlektion nu på morgonen, bara två dagar kvar till min uppkörning nu! Det ska bli så himla skönt att få det avklarat. Bättre sent än aldrig liksom, haha.

Nä, nu ska jag få lite gjort här hemma. Bädda iordning bäddsoffan som jag o Mackan har sovit på i helgen (ska bli otropligt skönt att få sova i vår egna säng inatt) Tänkte ta en svängom med dammsugarn också. Och diska. Och tvätta. Och... Ja, lite hushållssysslor med andra ord.

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till på onsdag syster-yster! :)

2010-04-20 @ 06:37:11
URL: http://lindaochkristian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0