Torsdag (!?!?)

Asså jag vet hur jobbig jag är med mina "åh, så fort veckorna går, blablabla..." men seriöst, torsdag, redan !? I denhär takten är det ju snart sommar!

Hur som helst. Idag kom jag upp i tid, istället för att ligga kvar i sängen till sista stund som jag har gjort senaste veckan, har jag nu kommit tillbaka till mitt vanliga gamla jag, och klev upp samtidigt som Marcus åkte hemifrån. Jag har redan diskat, och tänkte vika lite tvätt nu.

Och så måste jag få i mig lite flurre, om 40 minuter kommer gubben och hämtar mig, och sen väntar jobb ett par timmar. Netto hörde av sig igår också, verkar som att det kommer dra igång nu nästa vecka, vilket är superbra!

Ja, nä. Tvätt och frukost var det!

Kommentarer
Postat av: Mamman

Godmorgon hjärtat. Ha en bra dag! Kramis

2010-04-08 @ 07:19:32

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0