Påskafton

Jag och Mackan har spenderat dagen ute i Espevik, hemma hos pappa på påskmiddag. Som vanligt blev det lite för mycket av det goda, blir lätt så hemma hos min käre far som gärna dukar upp bufféer. Men gott var det, som alltid!

Förutom mat, blev det lite fotboll ovh studsmatta med småböderna (som inte är så små längre) och Mona hjälpte mig att sy upp axelbanden på en klänning som jag ska ha på mig ikväll. Efter en dags vila (igår) är det nu dags för utgång igen. Först blir det lite förkrök här hemma hos oss, stackars Mackan blir själv med mig och fem tjejer, haha! Men det ska bli riktigt skojsigt.


The dress for tonight
Aprikost är ju lite påskigt, litegrann iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0