Godmorgon

Å gud så skönt det är att få sova ut ordentligt! Fastän jag var ledig igår också, så hade jag ställt klockan för att jag skulle hinna med all städning, men idag så unnade jag mig själv att få ta sovmorgon. Och det var välbehövligt, hade sovit i nästan tio timmar när Marcus ringde, han ringer alltid runt 9-tiden för att säga godmorgon :)

Idag öser regnet ner, det var som att himmeln bara öppnade sig för ett par minuter sen och regnet bara vräckte ner! Nu har det lugnat sig en aning, men att döma av molnen blir det nog liknande väder hela dagen.

Vädret känns lite extra trist med tanke på att mamma & pappa Ahlström kom ner igårkväll. Det va galet länge sen dom va här nu sist, i mitten/slutet på maj, så det är jätteskoj att ha dom här! Dom stannar runt en vecka, så förhoppningsvis blir det några dagar med bra väder, jag menar dom måste ju få uppleva det bästa med västkusten sommartid -nämligen sol och bad på stranden!

Men som sagt, ingen stranden idag. Får se vad vi hittar på. Just nu ska jag i alla fall avnjuta en kopp te, och klappa på kissekatten som ligger i mitt knä
.


Min älskade lilla Hadock, som inte är så liten längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0