Lämna cv:n. Luncha med Lisa. Gå på museum. Kinamat

Ja, det är en sammanfattning av min tisdag det. Jag har gått runt i stan och lämnat cn:n typ överallt, och ska inte hoppas på för mycket men en del verkade myket lovande, så visst hoppas jag. Jag är fast besluten att få ett jobb innan oktober månad, det är mitt mål. Sen fick jag äntligen inbokat en dejt med min kära vän Lisa, en brud som är mer uppbokad än typ, kungen, haha.

Efter det möte jag upp Marcus och svärföräldrarna vid fästningen, så besökte vi museumet vilket var väldigt roligt. Där finns en utställning nu i sommar om Titanic, och som det titanic-freak jag var, var det mycket intressant att se, dessutom fick ju mamma och pappa Ahlström äntligen se Bockstensmannen.

Nu har vi precis smällt i oss mat ifrån China Sea, och som vanligt är man helt proppusmättus, och mer halva maten är kvar.


Gottit


Mat från China Sea = Matlådor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0