Lördag

Hade en jättetrevlig kväll hemma hos pappsen igår. Vi åt god mat, och sedan kollade vi på filmen "Baksmällan" som han fick i present av mig, Marcus och min lillebror Razz. Han fick även en grillbok med jättehäftiga recept, och matfantast som han är min pappa, så tror jag att den kommer användas flitigt nästa sommar.


Så jäkla roilig film, haha!


Yepp, det var gårdagen det. Men idag är det lördag. Mackan har precis åkt iväg till jobbet, han ska stå i butiken idag. Så framtills 14-tiden, när han slutar, ska jag försöka fördriva tiden, och det tänkte jag göra med att... ehm, någonting?
Förslag på vad man ska hitta på en lördag som denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0