Morgonstund har guld i mun, typ.

När jag väl lyckas somna om, efter att Mackan har gått iväg till jobbet, väcks jag av sms. Orkar inte bry mig om att titta. Starx därefter får jag ytligare ett sms, och bestämmer mig för att se efter. Första sms:et är en förfrågan om jobbpass på äldreboendet, andra sms:et är en bekräftelse om att någon annan har blivit tilldelad passet. Yes, dagen börjar verkligen bra...

Men bara någon minut senare får jag ett nytt sms om jobb, och snabbt som tusan svarar jag ja. Så, idag blir det jobb för min del, om även ett kortpass 12-16, men ändå! Jag ser fram emot det jättemycket och det ska verkligen bli sååå roligt!


Men först. En kopp te och Beverly Hills-boexn

Morgonstund har guld i mun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0