Powenapa

Har precis fått i mig (och svärföräldrarna) lite ugnspannkaka, det behövdes fylla på med lite energi eftersom vi bestämde oss för att åka till Gekås tidigare idag. Det var ganska mycket folk, och man bara kände hur hornen började växa ut i pannan på en, dumma jäkla människor som inte vet hur man beter sig på Gekås! Haha, låter som jag är helt mongo, men jag blir verkligen trött på folk i det varuhuset.

Änyvej. Nu ligger jag i sängen och tänkte vila ett tag, innan det är dags för jobbet 16-21. Kommer troligtvis inte kunna somna helt, även om det hade vart hur najs som helst, men det blir nog till att läsa lite, typ powernapa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0