Som vanligt igen då

Efter att ha haft "gäster" hos oss i över två veckor i rad, så känns det minst sagt tomt hemma i vårt lilla torp. Men (å jag menar absolut inget illa mot någon när jag säger detta!) men gud så skönt det är att ha vårt hem för oss själva igen, haha!

Det är inte direkt någon nyhet att jag är en ensamvarg, och hur trevligt det än har vart att ha kompisar på besök, för det har det verkligen varit (!) så är det faktiskt skönt att få vara ensamma igen. Borta bra men hemma bäst, fast mera Många bra men ensam bäst, typ hehe.

Som sagt, det känns ganska tomt här i torpet nu. Som till exempel står det inte hundra tusen skor i hallen längre. Inte för att det direkt va någon chans att jag skulle ta fel på vilka skor som va mina och inte. Jag och Mackans kompisar har inte direkt samma skostorlek om man säger så...


38:or VS 50:or


Änyvej. Marcus semester är slut, och nu är allt tillbaka till det gamla vanliga. Jobb, jobb och lite jobb också. Vardag helt enkelt.

Mitt sommarjobb på äldreboendet varar ett par veckor till, och jag är i full fart med jobbsökandet -igen, och hoppas innerligt att jag lyckas få jobb till hösten. Nu har man ju fått försmak på dethär med att jobba och få en lön i slutet på månaden, och det är ju faktiskt helt okej, haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0