Söndag den första augusti

Otippat om jag säger (skriver) något i stil med att tiden går fort, och att det känns nästintill orimligt att det redan är augusti... Nja, inte så otippat kanske.

Men ändå sant. Tiden bara flyger iväg!

Sista sommarmånaden har börjat, och med tanke på väderprognoserna, så är det nog ännu mindre sommar kvar att vänta. Men idag skiner solen, vilket känns otroligt härligt. Det är inte direkt något strandväder, men ut måste man väl ändå.

Än så länge har jag spenderat dagen i soffan, det blev nog lite för mycket av det goda igår (fast ärligt talat vet jag inte hur det gick till!), så lite chill i soffan med tv-spel (Mackan) och läsning (jag) har vart helt perfekt.

Men som sagt, ska väl försöka komma upp och göra lite nytta kanske.


Vacker solnedgång vid campingen där vi övernattade i Danmark,
inte för att bilden har nåt att göra med texten, men ändå.
Jag tycker den är fin, och det är min blogg så jag bestämmer, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0