Torsdag...

...och idag är jag ledig. Gött!


Tänkte städa upp litegrann här hemma, dammråtterna har på nåt vis ökat i samband med att jag börjat jobba, och diskberget på köksbänken intar snart första plats som världens högsta byggnad, haha!

Sen har jag lite planer på att möta upp lillasyster (när hon nu vaknar) jag vill gå en vända på stan, och sen tänker vi njuta av det faktum att solen skiner trots att det var lovat regn, alltså stranden it is.

Och så ska vi gå förbi "Farmor Margit", mammas farmor, som fyller 92 år idag.

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha här hemma ökar med dammråttor och disk när jag jobbar! ;) Har storstädat i kväll :)

2010-08-05 @ 20:41:48
URL: http://lindaochkristian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0