Wednesday

Idag ska jag möta min handläggare på arbetsförmedligen, vet inte riktigt vad jag har att vänta, så tar det helt eneklt som det kommer.

Därefter hade jag och mamma planerat att mötas upp för en promenad och fika/lunch, fast detdär med att promenara tror jag är ganska så inställt...
Det stormar verkligen ute! Bara att inse att den tristaste och gråaste årstiden av dom alla fyra är här. Wäh, jag är inte något stark höstfan direkt. Varför var sommarn tvungen att försvinna så fort!?

Änyvej, i eftermiddag ska jag och Marcus åka upp till Göteborg och hälsa på min syster Linda och svåger Kristian som ville bjuda på middag. Det blir ju så sällan som vi ses, så det ska bli jätteskojsigt.

In matter of fact, jag var uppe i Göteborg igår faktiskt. Min klasskompis Rebecka från Uppsala (som i själva verket är ifrån Eskilstuna, alltså vi två var båda nyinflyttade i uppsala..) hade vägarna förbi västkusten, så var ju bara tvugna att ses över en fika. Supertrevligt verkligen! Och fastän vi inte sett varann på över ett och ett halvt år, så var det hur lätt som helst att bara sitta och prata. Och dom där två-tre timmarna som vi satt på fiket bara försvann i gamla minnen och tankar, och nya planer och funderingar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0