I'm alive

Jepp, jag överlevde helgens 33,5 timmars (!?) jobb. Haha, nästan heltid enbart fredag-söndag, galet ju! Och hoppade även in extra på äldreboendet igår, och idag har jag mitt 10-18 pass på statoil. Kan ju säga att jag längtar till den lönen som kommer i januari! Den är välbehövlig kan man säga... Mackan tvingas gå hemma och stämlpa pågrundav kylan, och ja det är ju bara att konstatera att december är en av årets dyraste månader med alla julklappar och allt annat som hör julen till. Men men, vi klarar oss och behöver inte vara oroliga, vi har ett ganska så schyst "back-up konto" där vi sparat hela året.

Änyvej. Nu ska jag få i mig lite frukost, se på gårdagens avsnitt av julkalender på svt play, och sen ska jag jobba på statoil idag 10-18. Men imorgon är jag ledig, och gud så skönt det kommer att bli, can't wait.

Förra veckans horoskop

Det är knäppt hur pass väl dedär horospoen stämmer ibland!

Kommentarer
Postat av: Erica

sv: Tack så jättemycket! :D

2010-12-14 @ 10:54:16
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0