Varva ner

Trots allt jobb, har dagen gått hyffsat fort, men nu är jag lagom trött. Och konstigt vore väl annars när man jobbat hela dagen, och dessutom sovit sämst under natten. Varför är det alltid så, att man sover uruselt bara för att man vet att man ska upp tidigt nästa dag...?

Well well, nu ligger jag i alla fall till rätta i sängen med en kopp te och ska titta på dagens avsnitt av julkalendern innan det är dags att nana. Förhoppingsvis sover jag bättre inatt, det behövs med tanke på morgondagens jobb som väntar.

Men jag måste erkänna, även om det låter som klagomål, så är det skitskoj att jobba såhär mycket (särskilt eftersom jag i vanliga fall inte alls jobbar så mycket..) Jag menar, det känns ju att man lever. Härligt!

Over and out.
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Mamman

Oj, Josse e vaken och klockan är över tio :)

2010-12-12 @ 18:04:46

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0