By my self

Idag är jag själv här hemma i huset, för Marcus är iväg och jobbar! Nej, den meterdjupa snön försvann inte på en natt, så han sätter inte sten inte. Men däremot skottar han snö från firmans tak.

Känns lite si och så...

Visst, hur bra som helst att han kan jobba, men känns ju lite läskigt att ha honom uppe på ett tak som kan vara rasrisk. Dessutom vet jag att Marcus har minst lika ont i ryggen som mig, så det är ju nästan att förvänta sig ett ryggskott tills ikväll, min stackars lilla älskling...


Är det inte tunga stenar, så är det tung snö

Idag har jag inte tänkt göra något speciellt. Kanske ta en promenad bort till mammas gamla lägenhet och hälsa på, mami är där och städar innan hon ska lämna nycklarna i slutet av veckan. Annars blir det nog till att hålla sig inomhus, kanske pyssla om mig själv med lite ansiktsmask, hårinpackning och fotbad. Och juste, jag borde plugga lite teori också...

Sounds like a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0