Det är allt lite konstigt...

Som elev på körskola kan du inte boka av en förbokad körlektion mindre än ett dygn i förväg, utan om du får förhinder måste du ändå betala för körlektionen -trots att du inte kan köra.

Men däremot får min körskolelärare avboka mina tider titt som tätt, med bara några timmar innan! Det har nu hänt två gånger att han har ringt och flyttat fram mina lektioner, borde inte jag få två gratis lektioner då? Det tycker jag är lite konstigt...

 

Fast måste nog erkänna att det kanske är lika bra att det inte blev någon lektion idag. Vägarna ser ut som bara den, slask och äckel överallt. Jag övingskörde lite med mamsen, körde till Hajen för att handla mat, och det var inte alls roligt att köra när det ser ut som det gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0