En välfylld korg

Innan det var dags för lillbrorsan att åka hem, hade vi bjudit över min pappa, hans fru, småbröderna och min farmor på lite inflyttsfika. (Man kan ju tycka att jag borde hålla mig ifrån köket efter dagens frukost fail, men skam den som ger sig. Jag testa ett nytt recept, och gjorde kardemummafondant, och jag blev faktiskt helt nöjd med resultatet.)

Med sig hade pappa en korg fylld med "behövligheter", två flaskor champange och tillhörande glas som var fyllda med hundralappar, choklad, doftljus, ostar och kex och lite annat smått och gott :)

Fyllda korgar är alltid en lyckad present/gåva,
i alla fall om det är jag som är mottagaren ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på ditt hjärta?

Trackback
RSS 2.0